Onze klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht het toch gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent dan horen wij dat uiteraard graag van je, zodat wij dit samen met jou naar tevredenheid kunnen oplossen.

Je kunt een klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken.

•   Middels het onderstaande contactformulier, of per e-mail.
•   Per post: Bart Koekstraat 42, 3846 GE, Harderwijk.
•   Telefonisch: +31626108438

Vermeld in je klacht altijd je naam, adres en telefoonnummer, een duidelijke omschrijving van de klacht en eventuele relevante documenten.

Onze werkwijze

•   Binnen 5 werkdagen ontvang je van ons een bevestiging van je klacht.
•   Wij streven ernaar om je klacht binnen 4 weken volledig af te handelen.
•   Als wij meer tijd nodig hebben, laten wij je dit weten en geven wij aan binnen welke termijn je alsnog een reactie kunt verwachten.

Niet tevreden over de afhandeling?
Ben je het niet eens met onze reactie, of lukt het niet om er samen uit te komen, dan kun je jouw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

•  Website: www.kifid.nl
•  Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.


Plaats hieronder je bericht